listen, we need to talk about something that’s not being talked about: on a flight from LA to Orlando yesterday I caught the pilot for a show called From A to Z. I thought “oh, yay, fantastic!” I’d seen it before and I looked forward to seeing it again. but this version was edited. how?

american airlines bleeped out the word bisexual.  there’s a moment in the pilot where the main character wonders if the other character is bi. and in the exchange with his friend, the airline fucking bleeped out the word bisexual as if it was some offensive or overly sexual term. excuse me?

this is not okay! we need to band together to let american airlines and NBC know that they can’t just go bleep out sexual orientations because they feel it makes people uncomfortable. they wouldn’t bleep out the word gay. they won’t bleep the word straight. why the fuck does american airlines and/or NBC feel like they can bleep out the word bisexual?

it’s insulting, condescending, and rude. please boost this message out their so tumblr can help make this issue known because that is just UNACCEPTABLE. 

You can contact American Airlines through their feedback form by clicking here. 

signal boost this shit, guys! this is not right!

fstw:

amoyed:

fstw:

amoyed:

fstw:

amoyed:

I wanna fuck so many of you

Nice nice but I wanna eat this turkey bacon BLT

what the fuck is a blt

Do you not have Bacon Lettuce Tomato sandwiches in the UK….

if we did we’d just call it a “bacon lettuce tomato sandwich”

So you guys don’t have abbreviations either? Laugh Out Loud…..

http://zacharyquintnope.tumblr.com/post/97692654420/pinkmany-pinkmany-why-was-girl-at-school

pinkmany:

pinkmany:

why was girl at school walking around with a goddamn starbucks cup wtf

and i’m not saying that bc “ughhhh stupid girls and their starbucks”

but like

there are no starbucks in this country…. the closest one is 220 miles away

so…. did she come back from the one…

kchayes54:

tsaoshin:

Stitch and Toothless jammy jam!
http://tsaoshin.deviantart.com

OMG…you get all the adorables!!!!

kchayes54:

tsaoshin:

Stitch and Toothless jammy jam!

http://tsaoshin.deviantart.com

OMG…you get all the adorables!!!!